hírek

Az idei szemeszterben is hasznos és sokszínű ContactDay-t szervezett a Vállalati Kapcsolati Csoport

- 2015. március 31., kedd 08:38

Sikerként könyvelhető el Karunk tavaszi vállalati és karriernapja.

Színvonalas előadások, kivételes vállalati kiállítók, interaktív kerekasztalok és kedvcsináló tesztvezetés. Ezek azok a szavak, melyek összefoglalják a 2015. március 25-én lezajlott idei évi kari vállalati és karriernapot, a ContactDay-t. A résztvevő hallgatók és vendégeink a délelőtti program keretein belül tíz ügyvezető és felsővezető magas színvonalú, érdekes előadását hallgathatták végig, mely előadások során bemutatkozott a szombathelyi Autófókusz Kft., a Generali Biztosító Zrt., az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., az LuK Savaria Kft. és a Quehenberger Logistics HU Kft. is. A Béres előadó pedig speciális szakmai előadásokkal várta a hallgatóságot, melyeket Tímár Krisztina HR és álláskeresési szakértő, dr. Vásárhelyi Árpád a Schenker Nemzetközi Szállítmányozási és Logiszikai Kft. vezérigazgatója és az AUDI Hungaria Motor Kft. képviselői, Nagy Lilla és Varga Gitta tartottak meg.
Párhuzamosan az érdeklődők a kiállítói térben bármikor személyesen is felkereshették a céges képviselőket. Nagy érdeklődés mutatkozott a délutáni interaktív workshopok és kerekasztal-beszélgetések iránt is. A hallgatók a következő témákban vehettek részt kerekasztal-foglalkozáson:

  • állásinterjú és életrajz-tanácsadás (Dr. Kópházi Andrea vezetésével),
  • karrier (Szakály Tamás vezetésével),
  • külföldi tanulmányok és ösztöndíjak (Dr. Erdélyiné Garamvölgyi Éva vezetésével),
  • idegen nyelvtanulási lehetőségek és nyelvvizsgák (Dékány Zsigmond és az INYK csapata vezetésével),
  • illetve miképp lesz egy jó ötletből vállalkozás (Dr. Egyed Krisztián vezetésével).

További izgalmas programpontnak bizonyult az Autófókusz Kft. jóvoltából kiállított BMW típusú gépkocsik bemutatása és tesztvezetése.
A Vállalati Kapcsolati Csoport tagjai idén közel ezer céges megkeresést indítottak el, annak érdekében, hogy Karunk Aulájában minél több céges képviselőt köszönthessünk személyesen is a ContactDay alkalmával. Így a nem mindennapi vállalati rendezvényen számos piacvezető vállalat is képviseltette magát. A ContactDay célja volt egyben a gyakorlatorientált tudástranszfer és karrierépítés mellett, hogy olyan kommunikációs felületet biztosítsunk a részvevők számára, melyen keresztül később talán komolyabb kooperációk is születhetnek. Ezért úgy gondoljuk a ContactDay mindenki számára értékes lehetőséget biztosított és talán hasznos beszélgetéseket iniciált.
Nem csak, hogy értékes tapasztalatra tehettek szert a résztvevők, de a délutáni programban különböző ajándéktárgyak kerültek kisorsolásra és a Kisalföld napilappal indított közös szlogenpályázatunk nyertese, Kiss Gergő is átvehette nyereményét, a soproni VOLT-fesztiválra szóló heti bérletét. A nyertes szlogen: „Sopron, Közgáz, ContactDay. A jövődért Te tegyél!“.

Találkozzunk jövőre is a ContactDay-en! Tegyünk együtt a jövőért!

Támogatóinknak és kiállítóinknak ezúton is köszönjük a támogatását és a részvételt! 

Linkek:

Kapcsolódó hírek:
KTK Szlogenpályázat a ContactDay keretein belül - 13-03-15 12:13
ContactDay 2015 - 16-12-14 11:08