hírek

Piacvezető a KTK ContactDay-en!

Szerző: HORVÁTH ÁGNES

- 2015. január 29., csütörtök 15:21

Az ALDI Magyarország részt vesz a II. ContactDay-en.

Szokszínűnek és tartalmasnak igérkezik a soproni Közgazdaságtudományi Kar idei évi kontakt és karriernapja is, a ContactDay 2015. A Vállalati Kapcsolati Csoport több száz vállalattal vette fel a kapcsolatot, annak érdekében, hogy hallgatótársaik minél több iparágat, céges képviselőt és szakembert ismerhessenek meg személyesen is és akár piacvezető vállalatokkal is felvehessék a közvetlen kapcsolatot. Az idei rendezvény biztos kiállítója az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.

Néhány gondolat az ALDI-tól:

A piacvezető sikerének titka
Világos, átgondolt, egyszerű. Ezen alapelv mentén valósítja meg az ALDI saját diszkontfilozófiáját. A világos, áttekinthető árurendezés és az átgondolt értékesítési rendszer a vevő számára az első pillanattól kezdve biztosítja az egyszerű tájékozódást.
A legjobb minőség a legjobb áron. Ezen mottó alapján alakította ki az ALDI termékkínálatát, amely rengeteg saját márkás terméket tartalmaz. Az önálló választék és árpolitika, csakúgy mint a stratégiailag átgondolt telekvásárlás, garanciát jelentenek az egyedülálló ár–érték-arány megteremtésére.

  Munkavégzés a legjobb kilátásokkal
Piacvezető pozíciónkat elsősorban az átlagon felül képzett munkatársainknak köszönhetjük. Fokozottan igaz ez a menedzsmentre, ahová különös gondossággal válogatjuk ki a megfelelő embereket, akiket ezt követően felkészítünk a további sikeres karrierre. Ehhez nincs szüksége gyakorlati évekre, ám teljesítményre és vállalkozó szellemre annál inkább.

Linkek:

Kapcsolódó hírek:
ContactDay 2015 - 16-12-14 11:08